De laatste 2 weekjes zijn aangebroken! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Marloes Bok - WaarBenJij.nu De laatste 2 weekjes zijn aangebroken! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Marloes Bok - WaarBenJij.nu

De laatste 2 weekjes zijn aangebroken!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 September 2015 | Ghana, Tamale

Hoi lieve volgers,

Na inmiddels weer een tijdje te wonen in een nieuwe stad & een nieuw gezin even een kleine update van wat we tot nu toe weer hebben gezien/meegemaakt! Echt we hebben het zo leuk hier. Onze gastmoeder is echt een lieve vrouw en zorgt enorm goed voor ons. Ook is het super gezellig om spelletjes te doen met de 2 meisjes en lekker te knuffelen met onze kleine vriend van 3 maandjes! Het is hier wel super warm & soms hebben we dus ook van die hele leuke uitspraken zoals;
● Het zweet loopt tussen mijn telefoon en oor door.
● Ik wist niet dat ik zoveel poriën in me lichaam had.
● We zweten als een otter.
● We doen vanavond op standje 3. (Waaier)
● We lijken hier wel een stel ouwe wijven met onze opvliegers.
● Ik word hier echt helemaal krankjorum van.

Onze eerste dag in het ziekenhuis in Tamale was op de Kinderafdeling. Echt super leuk werden we ontvangen en de mensen waren oprecht geïnteresseerd in onze studie & vrijwilligerswerk. Op deze afdeling liggen voornamelijk heel veel kinderen met Malaria en Huidziektes. Daar is het dan ook echt nu het seizoen voor. Super zielig maar wat doet het je goed als je binnen komt lopen in een kamer en

  • 20 September 2015 - 17:06

    Hanny:

    Hoi Marloes, gelukkig weer opgeknapt zodat je ook van de laatste weken genieten kunt!

  • 20 September 2015 - 19:21

    Anita:

    Hey Marloes, gelukkig was het geen malaria,maar voedselvergiftiging(ook heel erg natuurlijk)
    de tijd gaat nu heel snel, over 2 weken ben je al weer thuis, moet nog wel bieten en eieren voor je halen hahaha, beloofd is beloofd.
    leuk om je verslag weer te hebben gelezen, nog veel plezier daar.
    dikke kus Eric en Anita
    x

  • 20 September 2015 - 20:36

    Riet :

    Hoi marloes, wat leuk om weer je verhaal te lezen en wat ben ik blij dat het beter met je gaat! Ik lees nu tussen de regels door dat je het leuk en gezellig hebt! Super voor je! Genieten hoort er ook bij! Nog maar 1 weekje stage en dan zit het er al weer op! Dan nog genieten van een weekje vakantie en dan..........!groetjes en een dikke kus

  • 21 September 2015 - 12:41

    Berry TK:

    Hallo Marloes
    een ziektetje zit in en klein hoekje in die omgeving... goed aangepakt! Nu aansterken en de laatste dagen vol-op beleven! Alvast: kom veilig en gezond terug!
    gr
    Berry TK

  • 21 September 2015 - 18:06

    Rita:

    Natuurlijk ben ik ook super blij dat je weer opgeknapt bent . Nog een weekje tamale en dan nog even genieten van een paar dagen luxe in accra. En daarna weer aan boord van het vliegtuig op naar de luxe van iedere dag in Nederland. Groetjes xxx

  • 22 September 2015 - 12:58

    Joep:

    Blijf nog maar even, ik geniet van mijn welverdiende rust zonder hedelse in huis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 5441

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 02 Oktober 2015

Mijn reis naar Ghana

Landen bezocht: