Home Sweet Home! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Marloes Bok - WaarBenJij.nu Home Sweet Home! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Marloes Bok - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Oktober 2015 | Nederland, Hedel

Hallo lieve volgers,

Na 2 leerzame maanden in Ghana & veel uitdagingen, ervaringen, gebeurtenissen en leuke en minder leuke momenten; Eindelijk Back in Holland!

Wat waren de laatste dagen in het African Regent Hotel - Accra toch fantastisch. We genoten van de kleine dingetjes; stromend water, heerlijke shampoo & parfum geuren, een zacht bed, geen geluiden tijdens het slapen, cocktails, uitgebreid ochtend & avond buffet enz. We hebben even helemaal tot rust kunnen komen, nog gezellig wat met elkaar kunnen kletsen en onze hoofden leeg gemaakt voor vertrek richting Nederland. Al met al een paar dagen echt vakantie!

Op een zonnige ochtend besloten we dan toch lekker een dagje aan het zwembad door te brengen. Goed smeren want sommige stukken hadden uiteraard nog geen zon gezien. Helaas was de zon zo enorm sterk dat ik na 3/4 uurtjes bakken toch alsnog een duo penotti lichaam had. Voorkant was rood en Achterkant wit! Haha.

En wat was het vreemd om wakker te worden de laatste ochtend en te weten dat je in de avond naar huis vliegt! Die dag ging echt te langzaam. Na 9 weken was ik wel weer toe om iedereen te kunnen zien & mijn verhalen te kunnen vertellen aan vrienden, familie en kennissen. Wij dachten dat we tussen 12.00 en 14.00 moesten uitchecken dus wij zorgen dat we voor die tijd alles bepakt en bezakt beneden hadden staan bij de receptie en fris en fruitig terug naar huis konden. Nu moesten we toch wachten tot 18.00 voor de shuttle bus richting het vliegveld maar daar hadden we al een planning op gemaakt. Tijdens het uitchecken bleek dat we in onze kamer mochten blijven; dus jahoor, alles kon weer terug naar de kamer gesjouwd worden. Hahaha. Na een hapje eten en de allerlaatste cocktail moesten we er dan toch echt aan geloven dat alles voorbij was. Nog wat souvenirs inslaan op het vliegveld & dan wachten tot we het vliegtuig in mogen. Ik vond het zo verschrikkelijk raar om op te stijgen en Afrika achter te moeten gaan laten. Wat ga ik me familie daar enorm missen!

Na een goede vlucht en totaal niet geslapen te hebben kwamen we aan op schiphol. Wow wat is het hier koud! Ik was erg benieuwd wie er allemaal was om ons op te halen en wat ze toch allemaal in petto hadden. We gingen ons namelijk tijdens ons verblijf in Ghana van alles in ons hoofd halen. Van rare spandoeken tot foto's en zelfs tot huwelijksaanzoeken. Hahaha. Super leuk ontvangst en had enkele mensen toch echt niet verwacht al te zien! Wat is het fijn om weer je vriendje en je moeder te kunnen knuffelen & bij thuiskomst mijn over enthousiaste honden te zien springen.

Heerlijk om weer thuis te zijn. Als afsluiting gezellig een hapje wezen eten bij 't Zusje met onze vriendjes en vandaag een klein welkom thuis feestje met vrienden en familie! Ik moet echt even wennen om weer thuis te zijn, maar het was een reis om nooit meer te vergeten! Ik heb veel gelachen & gehuild maar al met al enorm genoten. Nu begint mijn leventje weer in Nederland.

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Xxx Marloes.

  • 05 Oktober 2015 - 08:11

    Berry TK:

    Welkom thuis!
    En straks: welkom weer op school, natuurlijk.
    gr
    Berry TK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 1067
Totaal aantal bezoekers 5421

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 02 Oktober 2015

Mijn reis naar Ghana

Landen bezocht: